Кафедра менеджменту та маркетингу є випусковою за спеціальністю 073 «Менеджмент» галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціалізаціями: «Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)» та «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»
Основні дисципліни кафедри, які складають фахову підготовку:
– Менеджмент;
– Маркетинг;
– Публічне адміністрування;
– Менеджмент організацій;
– Управління змінами;
– Управління якістю;
– Міжнародний менеджмент.
За вибором студент може отримати підготовку за такими дисциплінами, як:
– Інноваційний менеджмент в галузі зв′язку
– Стратегічний менеджмент підприємств зв′язку
– Корпоративна соціальна відповідальність
Основні посади, на яких можна працювати після закінчення навчання:
– менеджер з питань комерційної діяльності та управління;
– менеджер з персоналу;
– менеджер з матеріально-технічного забезпечення;
– менеджер з логістики;
– помічник керівника підрозділів;
– керівник функціональних підрозділів;
– керівник малих підприємств;
– асистент викладача вищого начального закладу.
Основні місця роботи, де можна працювати після закінчення навчання:
– апарат управління підприємств та організацій, зокрема у сфері зв’язку та інформатизації;
– банки та фінансово-кредитні установи;
– структури центральних державних і регіональних органів управління;
– фінансово-промислові групи;
– консультаційні центри;
– консалтингові організації;
– науково-виробничо-технічні комплекси;
– технопарки.
Випускники кафедри менеджменту та маркетингу ОНАЗ ім. О.С. Попова працюють сьогодні на таких провідних підприємствах України, як: ПАТ “Укртелеком”, “МТС”, “Київстар”, “Одеський припортовий завод” та ін., є співробітниками та керівниками підрозділів провідних банків – МТБ, “Південний”, “Правекс”, “Приватбанк”, “Укрсоцбанк”.
Основні завдання, які зможе вирішувати випускник, що отримав підготовку в ОНАЗ ім. О.С. Попова за спеціальністю: «Менеджмент»:
– планувати та прогнозувати господарську діяльність підприємства;
– проводити системний аналіз і прогноз діяльності організації за умов конкуренції, забезпечувати конкурентоспроможність;
– здійснювати бізнес-планування, розроблення та обґрунтування напрямів та засобів розширення ринків збуту суб’єктів господарської діяльності;
– здійснювати реалізацію управлінських рішень;
– здійснювати управління персоналом, формування колективу та керівництво ним;
– здійснювати формування та розвиток організаційної культури та іміджу підприємства;
– вести загальне управлення внутрішніми справами підприємства;
– приймати відповідальні рішення на управлінському рівні.
Після завершення навчання на другому (магістерському) освітньому рівні та присудження ступеня «магістр», здобувачі вищої освіти можуть продовжити навчання на третьому (освітньо-науковому) рівні для здобуття ступеня «доктора філософії» за спеціальністю 051 «Економіка».